Vintertest:Nya Suzuki Grand Vitara

website_banner_bilmagazinet.gif

Vår nästa biltest går också i 4Wd segmentet. Vi har inlett en motortest av Suzuki Grand Vitara med en 2,4 liters fyrcylindrig motor. En glad motor som svarar bra med sina 169 hästar.

Witara inledning 017.JPG

Vi har kört på oplogade vägpartier och vår Suzuki trevs som fisken i vattnet. Både med hör och låg fyrhjulsdrift så tar bilen sig fram väldigt bra, och den har även lyckats klättra över snövallar utan att förlora fästet. Däcken spelar en stor roll även på en fyrhjulsdriven bil och Vitaran har Nokia Hakkepelitta 18 tum vilket höjer markfrigången yttrligare.

Läs mer om vår pågående test: www.bilmagazinet.se

Kommentarer
Postat av: Therese

Måste säga att jag verkligen gillar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-13 @ 03:47:37
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Redaktionen

Tyvärr kan vi inte hjälpa dig med et. Vi hänvisar istället att du bevakar bilmagazinets hemsida och även blogg. På hemsidan hittar du alla senaste nyheter inom bilvärlden och det finns också ett forum som du kan besöka och även skriva gällande bilar.

2011-07-13 @ 10:07:52
URL: http://www.bilmagazinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0